Funkcije proizvoda

Funkcije sustava Clearvis.io koje su kreirane za izvođenje optičkih radnji, uslijed pojedinih poslovnih aktivnosti, omogućuju poboljšanje efikasnosti u radu optike te povećavaju zadovoljstvo kupca. 

Digitalizirana provjera vida

 Moguće je povezati prilagođeni sustav Clearvis.io-a za evidentiranje kupaca s mjernim instrumentima koji se nalaze u optici te se na taj način automatizira znatan dio zadataka vezanih uz spremanje podataka. 

Korištenje papirnatih kalendara suvišno je uz funkcije za rezervaciju termina koji se mogu integrirati u web stranicu.  Uz različite protokole za pregled mogu se dodati unaprijed definirani vremenski intervali, a sustav će ponuditi samo one termine koji su dostupni. Nakon rezervacije termina pacijenti/klijenti će  automatski dobiti podsjetnike putem mobilnih poruka ili e-maila. Termini se mogu sinkronizirati s  osobnim kalendarom optičara na Google-u.

Prilagođeno sučelje sustava Clearvis.io optikama omogućuje da adekvatno spreme protokole vezane uz preglede, bilo da se radi o anamnezi, statusu ili podacima mjerenja. Uneseni podaci automatski će se povezati s elektroničkim podatkovnim listom pacijenta. 

Instalacijom DataGate hardvera, kojeg smo sami razvili, moći ćete povezati mjerne instrumente sa sustavom Clearvis.io. Podaci dobiveni na autorefraktometru i na drugim mjernim instrumentima tako se automatski bilježe i postaju vidljivi na zapisu o pregledu. 

DataGate automatski proslijeđuje podatke mjerenja u oblak, a središnji sustav će isti prikazati na zaslonu tableta ili na računalu osobe koja izvodi pregled. Ako su mjerni instrumenti napredniji, tj. imaju moderni mrežni sustav, onda DataGate i bežično može proslijediti podatke mjerenja. Više nije potrebno ručno bilježiti podatke, a ako ne ispišete podatke,  bolje ćete brinuti o okolišu i smanjit ćete troškove. Rezultati su pak dostupni u bilo koje doba, bez obzira gdje se nalazite. 

Sustav pored sastavljanja nalaza nakon pregleda, ispisa recepata omogućuje i izradu velikog broja dokumenata koji znatno olakšavaju svakodnevno poslovanje radnji. Moguće je izdati i potvrdu koju će sastaviti optometrist ili liječnik specijalist za potrebe prilaganja osiguranju radi priznavanja troškova  nabave očnih pomagala.     

Podrška u prodaji

Najjača strana Clearvis.io-a kao digitalnog rješenja za upravljanje poslovanjem optičkih radnji naspram papirnatih radnih naloga jest nesmetana izrada ponuda sukladno potrebama kupaca, zaprimanje narudžbi i izrada računa.  

A Clearvis.io egy teljeskörű CRM (Customer Relationship Management) rendszert kínál optikák számára kialakítva. A rendszerben a vásárlók valamennyi személyes adata, előzménye és vizsgálati eredménye kényelmesen rögzíthető, visszamenőleg elérhető.

A Clearvis.io személyre szabott ajánlatot készít pár kattintással a vizsgálat során rögzített receptek alapján. Lehetőség van egy időben több - egymás mellett megjelenő - ajánlatot készíteni, hogy az ügyfél igényeihez leginkább illeszkedő árakat és akciós lehetőségeket össze lehessen hasonlítani. A meglévő ajánlatok egy kattintással lemásolhatóak, ebben a keret, lencse, engedmény egyaránt módosítható. 

Az optikákra jellemző speciális, összetett kedvezményeket egyaránt kezelni tudjuk, így az egyedi árak egy szempillantás alatt kiszámíthatóak. Az egyes terméktípusokhoz kapcsolódó időszakos kedvezmények éppen úgy rögzíthetőek, mint a vásárlókhoz tartozó törzsvásárlói akciók, melyek egyszeri rögzítése terméktípushoz vagy ügyfélhez gyorsan beállítható, ezt követően pedig minden ajánlatnál automatikusan érvényesíthető.  

Minden előfizetőnk számára elérhetőek a gyártók folyamatosan frissített elektronikus katalógusai. Ezek a rendelhetőségi tartományokat is tartalmazzák, így mindig csak az ügyfél receptjének megfelelő termékek jelennek meg ajánlatkészítésekor. A Hoya, Essilor, Zeis és Nopti szemüveglencsék, Safilo és Luxottica keretek és napszemüvegek, valamint a CooperVision, Alcon, B&L, J&J kontaktlencsék is szerepelnek központi adatbázisunkban. A forgalmazott termékek pár kattintással betölthetőek a rendszerbe, ahol vagy az ajánlott fogyasztói árak, vagy az optika által használt szorzókkal és módosításokkal korrigált árak jelennek meg ezt követően.

A Clearvis.io segítségével előleg vehető fel a megrendelésekre. Az előleg átvételéről rendszerünk segítségével A4 vagy 80mm pénztárgépszalag formátumú számlát készíthetünk.

A Billingo, Billzone és a Számlázz.hu szolgáltatásaival integrált a rendszerünk. Ezeknek a NAV előírásoknak megfelelő és online számlázásra képes megoldásoknak a segítségével a számla kiállítást a Clearvis.io rendszeréből indíthatjuk. A számlák automatikusan rögzítésre kerülnek a vevőtörténeten.

A gyakran használt partnerek (például egészségpénztárak) számlázási adatai sablonként menthetőek. A korábbi vevők egészségpénztári adatai (tagszám, kártyaszám) szintén rögzíthetőek, és később egy kattintással előhívhatóak. 

A megrendeléseket, vizsgálati eredményeket, számlákat, jótállási jegyet egyaránt elküldhetjük e-mailben, ami fokozza a vásárlói élményt és védi a környezetet. A vevő által megrendelt termék üzletbe érkezésekor e-mailt vagy smst küldhetünk az ügyfélnek az átvétel lehetséges időpontjairól.

Az adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatokat táblagépen vagy számítógépen is rögzíteni lehet, ezzel megspórolható a nyomtatás és a papír alapú dokumentumok nyilvántartása.

Upravljanje zalihama

Korištenjem sustava za upravljanje poslovanjem optika uvelike će se smanjiti vrijeme i napor potrebni za rješavanje nabave, vođenje evidencije o zalihama, a ubrzat će se proces posluživanja kupaca te će se povećati prihodi.   

Értékesítési és beszerzési folyamatok alapján automatikusan változik a nyilvántartott készletszint, így az optika dolgozói mindig pontos készletet látnak a rendszerben. 

A forgalmazóktól beérkező termékek rendkívül egyszerűen, vonalkód beolvasásával bevételezhetőek, a termékek vevőtérbe történő kihelyezésekor pedig a rendszer segítségével a szemüvegkeretekre ékszercímke nyomtatható. 

Az egyszerűen, több részletben elkészíthető leltár a könyvelő által elvárt formátumban exportálható. 

A vevői megrendelések és beállított minimális készletszintek alapján a Clearvis.io megrendelési összesítőt képes összeállítani, így a lehető legkevesebb adminisztrációs teher hárul a munkatársakra.  

Előfizetőink számára a nagy gyártók elektronikus katalógusait elérhetővé tesszük. A Hoya, Essilor, ZEISS és Nopti szemüveglencsék, Safilo és Luxottica keretek és napszemüvegek, valamint a CooperVision, Alcon, B&L, J&J kontaktlencsék szerepelnek központi adatbázisunkban. A katalógusokban a termékek vonalkódja is megtalálható, így a bevételezés során elég csak a dobozon található vonalkódot leolvasni az új termékek nyilvántartásba kerüléséhez. 

A terméktípusokhoz és a beszállító partnerekhez egyaránt elvárt árrések rendelhetőek. Bevételezéskor a beszerzési ár és az eladási listaár közötti árrést figyeljük, amennyiben az árrés túl alacsony, automatikusan jelzést adunk.

Az értékesítési adatok riportkészítés céljából diagramokkal testreszabott táblázatba exportálhatóak.

Naručivanje leća na najbrži način

Sustav jednim klikom naručuje sve narudžbe na čekanju od proizvođača te se na taj način na kraju radnog dana može postići znatna ušteda vremena naspram naručivanja stavki jedan po jedan. 

A rendszerünk képes adatokat fogadni Essilor és ZEISS centráló, valamint Essilor, Hoya, Huvitz márkájú tracer/keretletapogató berendezésekről. A lencserendelés leadása során ezeket automatikusan csatolja a megrendeléshez.

A várakozó megrendelések alapján pillanatok alatt összeállítja a rendszer a lencsegyártóktól rendelendő lencsék listáját, melyet az ellenőrzést követően egy kattintással megrendelhetünk a gyártótól. A speciális figyelmet (pl. szélvastagság kalkuláció) igénylő rendelések nyitott megrendelésként adhatóak át a gyártó saját rendelőfelületére és szükség szerint módosíthatóak.

A sürgős munkák akár nap közben, azonnal megrendelhetőek a gyártótól a vevő idővonalán található gyorsgomb segítségével.

Azonnal keretbe szerelhető, becsiszolt lencsék rendelése is lehetséges tracer/keretletapogató integráció esetén. A távbecsiszoláshoz a gyártó által igényelt minden paraméter (pl. keret típusa, fazetta típusa) megadható.

Automatizacija marketinških aktivnosti

Na temelju podataka evidentiranih u CRM sustavu te sukladno zapisima o kupcima mogu se izraditi kupcima prilagođene ponude, ponuditi sezonske akcije, a o kojima će relevantni kupci automatski dobiti obavijest, i to uz pomoć integracije ügyfélkártya.hu.

A Clearvis.io kereskedelmi moduljában rögzített adatok felhasználásával az ügyfélkártya.hu rendszere automatizáltan, személyre szabott üzeneteket képes küldeni ügyfeleidnek a vásárlók megtartása és lojalitásuk növelése érdekében.  

A vásárlást követő hetekben e-mailben kérhetünk visszajelzést a tapasztalatokról, később pedig felajánlhatunk például díjmentes beállítást.

A Clearvis.io központi terméktörzse alapján kiszámítjuk, hogy egy vásárlás milyen hosszú időszakra elegendő. A termék elfogyása előtti hetekben értesítést küldhetünk a vásárlóknak.

A szemüvegeket átlagosan másfél-, kétévente kellene cserélnie az ügyfeleknek. Az új vásárlás ösztönzése érdekében, emlékeztető, akciós és egyéb típusú üzenetek küldhetőek. 

Jutalmazhatóak a vásárlók például a költésük mértéke alapján. Pontbeváltásra építő akciókat is kialakíthatunk.

Névnapi vagy születésnapi köszöntők küldhetőek az ügyfeleknek, amihez egyedi, alkalomhoz kapcsolódó kedvezményeket rendelhetünk.

Kontroll vizsgálatok előtt emlékeztetők küldhetőek a megjelenés valószínűségének növelése érdekében. 

Usuglašenost sa zakonom

Odredba o zaštiti podataka, znana kao GDPR (General Data Protection Regulation), te važeća u državama članicama Europske Unije, regulira način obrade osobnih podataka, s posebnim naglaskom na podatke koji se tiču zdravstvenog stanja i podatke vezane za maloljetnike. 

A GDPR megfeleléshez egy optikában többféle (egészségügyi-, marketing célú és kiskorú adatainak kezelése céljából) hozzájárulást is szükséges kérni a törvényes adatkezeléshez. A Clearvis.io felületén minden típus rögzíthető. Az ügyféladatok létrehozásakor vagy módosításakor a rendszer automatikusan létrehozza a szükséges hozzájárulási nyilatkozatot, melyet az ügyfél elektronikusan (táblagépen) vagy kinyomtatva is alá tud írni. 

Az EESZT akkreditációnak köszönhetően hozzáférhetőek a központi egészségügyi rendszerben rögzített információk, és egyszerűen teljesíthetőek az adatszolgáltatási kötelezettségek. Az EESZT összeköttetés működéséhez egy eSzemélyi olvasóra van szükség, illetve eSzemélyire a cégvezető és a szemorvosok részére. Ügyfélszolgálatunk segítséget nyújt az EESZT műszaki csatlakozás zökkenőmentes lebonyolításához. 

Sigurnost podataka

Uz pomoć našeg sustava koji regulira pristup prema pojedinim svojim funkcijama, moguće je definirati različite razine pristupa i ovlasti te se na taj način može regulirati kada, gdje, s kojeg uređaja i tko može pristupiti podacima.  

A Clearvis.io rendszer csak olyan számítógépről, táblagépről vagy telefonról használható, amit az előfizető engedélyezett. A hozzáférési próbálkozásokról minden esetben értesítjük az előfizetőt. Az értesítő e-mailben egy engedélyezési kód található, melyet az új eszközön be kell gépelni a használatba vételhez. 

Munkatársaid külön-külön egyedi jelszóval azonosított felhasználói fiókot hozhatnak létre az előfizetett rendszerben. A látszerészek, optometristák és üzletvezetők más-más jogosultságokkal rendelkezhetnek. 

Korlátozható a használat például az üzlet nyitvatartási idejére, vagy ehhez kapcsolódó időponthoz.

Az eszköz használatát ezzel a funkcióval az üzlet informatikai hálózatára korlátozhatja, például egy táblagépnél beállítható, hogy csak az üzletben működjön. Így hiába lopják el, nem férhetnek hozzá az adatokhoz. 

Megadható, hogy melyik felhasználók férjenek hozzá az alkalmazásban tárolt meghatározott típusú adatokhoz. 

A Clearvis.io egy felhő alapú szolgáltatás, ami azt jelenti, hogy az adatok a Clearvis.io szerverein kerülnek tárolásra. Ez lehetővé teszi, hogy fejlett informatikai biztonsági megoldások és rendszeres adatmentés gondoskodjon az adatok sérülésének, elvesztésének megakadályozásáról. 

Upravljanje prodajnom mrežom

Određene trgovine imaju pristup zapisima o kupcima, mogu pratiti nabavu iz središnjice te imati podatke o stanju zalihe, mogu saznati podatke o kretanju robe među trgovinama, a mogu provjeriti i zalihe određenog proizvoda u cijeloj prodajnoj mreži.

Bolthálózat esetén az egyes vásárlókhoz tartozó szemvizsgálatok, megrendelések, vásárlások minden szaküzletben elérhetőek, így mindig színvonalas kiszolgálás biztosítható, függetlenül attól, hogy melyik üzletbe tér be az ügyfél.

A vevői megrendelések és minimális készletcélok alapján egy kattintással összegyűjthetőek a szállítói megrendelések.

Lehetőség van a beszállítói megrendeléseket műhellyel rendelkező regionális elosztóközpontokba is kérni.

A bevételezéskor automatikusan boltközi árumozgások jöhetnek létre az elosztóközpontból a szaküzletek irányába. 

Vonalkód beolvasásával ellenőrizhető, hogy egy termék másik szaküzletben elérhető-e, majd egy kattintással át is kérhető onnan. Az átkéréshez tartozó boltközi mozgás létrehozásakor foglalásba tesszük a keretet, így azt más ügyfélnek már nem lehet eladni.

Nudimo ti probno razdoblje da isprobaš sustav Clearvis.io!

Sve funkcije mogu se nakon registracije isprobati bez plaćanja naknade. 

Registracija

Registrirajte se unosom podataka ispod i moći ćete zabilježiti prvih 250 pregleda i 10 narudžbi besplatno u svom novom sustavu.

Unesite podatke o svojoj tvrtki i poslovanju

U slučaju više trgovina upisuje se samo naziv i adresa prve trgovine. Dodatne trgovine mogu se dodati nakon registracije.

Podaci o kontakt osobi

Naša služba za korisnike za probleme s preplatom i naplatom tražiće Vaš kontakt osobu.

LOGIN

Unesite naziv svoje pretplate za prijavu. Ako ga ne poznajete, pitajte direktora tvrtke.

 

Naziv pretplate:

https://clearvis.io/

Još nemate pretplatu? Kliknite ovdje za registraciju.